Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » HDI® Support Center Manager (SCM)

Szkolenie HDI_SCM_Z

HDI® Support Center Manager (SCM)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Oferty
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla organizacji dostarczających i wspierających systemy i usługi IT.

Certyfikacja HDI Certified Support Center Manager potwierdza, że kierownik centrum wsparcia posiada wiedzę na temat najlepszych praktyk niezbędnych do skutecznego zarządzania operacyjnymi i taktycznymi elementami organizacji wsparcia.

Szkolenie HDI Support Center Manager uczy sposobu w jaki strategia centrum wsparcia wpływa na wszystkie jego działania: świadczenie usług, wdrażanie zmian w usługach, procesy operacyjne, zarządzanie pracownikami i marketing centrum wsparcia.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI Certified Support Center Manager.

 

Czego się nauczysz

  • Krytyczne czynniki sukcesu centrum wsparcia
  • Realizacja strategii centrum wsparcia
  • Metody świadczenia usług wsparcia
  • Metryki centrum wsparcia
  • Poszerzenie wiedzy na temat procesów ITIL® realizowanych w centrum wsparcia, ich przeznaczenia oraz wzajemnych powiązań
  • Mechanizmy motywowania pracowników
  • Metody nowoczesnego zarządzania zespołami pracowników
  • Przywództwo i jego znaczenie w organizacji
  • Metody wykorzystywane do szacowania wielkości zespołu wsparcia i planowania harmonogramu pracy
  • Cel i metody promowania centrum wsparcia

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby na stanowisku kierownika service desku lub ich zastępcy;
  • Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych wskazówek, jak poprawić relacje service desku z resztą organizacji, jak osiągnąć wysoką jakość działania i umieć to pokazywać, a także jak udoskonalić swoje przywództwo w zespole;
  • Osoby planujące lub przygotowujące się do kierowania zespołem wsparcia;
  • Osoby, na które delegowano wybrane zadania organizacyjne dotyczące funkcjonowania service desku, albo które kierują zespołami wsparcia na dalszych liniach wsparcia.

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Unit 1: The Support Center (The Evolution of Support; Successful Support Centers)
  • Unit 2: Strategy (Strategic Perspective; Business Alignment; SWOT)
  • Unit 3: IT Financial Management (Financial Management; Cost, Value, and ROI)
  • Unit 4: Support Delivery Methods and Technology (Support Center Infrastructure; Support Tools and Comm. Channels; Support Delivery Methods; Cloud Services; Service Management Systems; Remote Management)
  • Unit 5: SLM (Service Level Management)
  • Unit 6: Metrics and Quality Assurance (Support Metrics; Baselining and Benchmarking; Performance Reporting; Quality Assurance Programs; Measuring Customer Satisfaction; Measuring Employee Satisfaction)
  • Unit 7: Support Center Processes (Best Practices for Support; IT Service Management; Service Operations; Service Design; Service Transition; Knowledge Management)
  • Unit 8: Leadership (SCM Responsibilities; Your Role as Leader; Manage Operations Effectively; Emotional Intelligence; Communication; Influence & Motivate; Integrity & Service Ethics; Growth)
  • Unit 9: Workforce Management (Workforce Management; Staffing Models; Scheduling; Sourcing; Recruitment)
  • Unit 10: Training and Retention (Fostering Relationships; Teamwork; Coaching; Peer Mentoring; Training; Rewards, Motivation, Retention; Performance Management; Career Development Planning)
  • Unit 11: Promoting the Support Center (What is Marketing? Creating Internal Marketing Culture; Marketing Opportunities)

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych HDI-SCM
  • Standard certyfikacji HDI-SCM
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Voucher na egzamin HDI-SCM.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

Oferty

  • Black Month

    U nas Black Friday trwa CAŁY MIESIĄC!

    W ramach Black Month, przygotowaliśmy specjalne kody rabatowe, które umożliwią Ci zaoszczędzenie nawet do 1000 zł na wybranych szkoleniach.

    Promocyjne ceny dotyczą wybranych terminów szkoleń. Każdy termin oznaczony jest specjalnym kodem promocyjnym, który znajdziesz poniżej. Wystarczy, że dodasz wybrany kod podczas realizacji zamówienia na naszej stronie.

    Skorzystaj z promocji, kup wybrane szkolenie od 3 do 30 listopada!

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Egzamin HDI® Support Center Manager (SCM)
    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 65;
    • Czas trwania: 75 minut;
    • Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi (52/65);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia HDI Support Center Manager.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: HDI_SCM_Z

HDI® Support Center Manager (SCM)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
27.05 – 29.05
    Wirtualna klasa
    polski
    2 640 złnetto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_SCM_Z

    HDI® Support Center Manager (SCM)

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_SCM_Z

    HDI® Support Center Manager (SCM)

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    • Wszystkie
    • Artykuł
    • Broszura

    Check out the opinions of satisfied customers

      Mogą cię zaintersować …

      Proponowane szkolenia

      Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

      Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

      Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30