Szkolenie HDI_SCM_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 2 690 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 2 540 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Nie wyznaczono dodatkowych książek dla tego szkolenia.
Cena dodatków od 800 zł netto
Czas trwania: 24h
Materiały szkoleniowe i egzamin w języku angielskim
HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla organizacji dostarczających i wspierających systemy i usługi IT.
Certyfikacja HDI Certified Support Center Manager potwierdza, że kierownik centrum wsparcia posiada wiedzę na temat najlepszych praktyk niezbędnych do skutecznego zarządzania operacyjnymi i taktycznymi elementami organizacji wsparcia.
Szkolenie HDI Support Center Manager uczy sposobu w jaki strategia centrum wsparcia wpływa na wszystkie jego działania: świadczenie usług, wdrażanie zmian w usługach, procesy operacyjne, zarządzanie pracownikami i marketing centrum wsparcia.
Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI Certified Support Center Manager.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest szkolenie
Wymagania wstępne
Brak
Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.
HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Warunki programu
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.
Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: HDI_SCM_Z
HDI® Support Center Manager (SCM)
Twoje szkolenia
Termin szkolenia: 18.12 – 20.12
Forma szkolenia: zdalne
Lokalizacja: Wirtualna klasa
Wybierz produkty dodatkowe:
Egzamin HDI® Support Center Manager (SCM)
Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4); Język egzaminu: angielski; Liczba pytań: 65… Czytaj więcej
Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4); Język egzaminu: angielski; Liczba pytań: 65; Czas trwania: 75 minut; Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi (52/65); Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu; Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia HDI Support Center Manager. Zwiń
Wersja: Voucher
Język: angielski
Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.
przetwarzanych i przechowywanych w sieci, a wraz z tym wzrasta liczba incydentów związanych z naruszeniem bezpieczeństwa danych. Te incydenty mogą prowadzić do poważnych konsekwencji dla firm, takich jak utrata reputacji, straty finansowe, a nawet problemy ze zgodnością z przepisami prawnymi. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Od stycznia 2023 roku wszystkie certyfikaty AXELOS Global Best Practice mają 3-letni okres ważności. Dotyczy to następujących produktów: Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30