ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4

ITIL4_CDS ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
3-dniowe szkolenie ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional (MP).

Szkolenie ITIL 4 CDS jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów - to "klej", który scala cały cykl życia usługi, aby zapewnić rzeczywistą i trwałą wartość poprzez usługi.

To praktyczny przewodnik dla tych, którzy pracują z szerokim zakresem usług wspieranych przez IT (IT-enabled). Zawiera jasne wskazówki, jak współpracować i koordynować wysiłki na rzecz projektowania, budowania i wspierania zintegrowanych i skutecznych produktów i usług. Celem jest praca z technologią informatyczną zamieniająca popyt w wartość, ale nie za pomocą odseparowanych silosów z technicznymi funkcjami, ale z jakością, synergią i spójnością.

Oficjalna premiera modułu ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) została zapowiedziana przez Axelos na koniec listopada 2019. Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem - zapisz się na listę oczekujących: academy@assecods.pl

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.
Uczestnicy
Szkolenie skierowane jest do:
  • Osób odpowiedzialnych za obsługę usług cyfrowych (digital) lub wspieranych przez IT (IT-enabled) oraz za ich kompleksowe wsparcie i dostarczanie;
  • Praktyków zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP).

Typowe role w organizacji: Manager Service Desku i jego pracownicy; Dyrektor/ Kierownik infrastruktury IT i wsparcia technicznego; Manager problemów; Manager zmian; Manager wydań; Specjalista DevOps; Manager programu lub projektu ciągłego doskonalenia; Analityk ds. usług i wsparcia; Właściciel procesu; Service Level Manager.
Wymagania wstępne
Certyfikat ITIL 4 Foundation
Czego się nauczysz
  • Dowiesz się, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług;
  • Dowiesz się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartości;
  • Będziesz wiedział, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Szkolenie ITIL 4 CDS przedstawia najważniejsze aktywności związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza obecny zakres ITIL 3, aby objąć również tworzenie usług.

Program kursu obejmuje praktyki ITIL 4, które są niezbędne do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w całym modelu biznesowym zdefiniowanym w nowym systemie wartości usług (SVS) ITIL:
  • Service design price and orchestration
  • Software development and management
  • Deployment management
  • Release management
  • Service validation and testing
  • Change enablement
  • Ensuring stakeholder satisfaction
  • Service Desk
  • Incident management – detection and resolution
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management.
Informacje dodatkowe
Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały dodatkowe do przeczytania
Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: Certyfikat ITIL 4 Foundation
  • Obowiązkowo do szkolenia należy zakupić egzamin

Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_CDS - Egzamin ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 1200 PLN

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.


Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120 PLN.

Informacje o egzaminie:

  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru
  • Czas trwania: 90 minut (112 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
  • Język egzaminu: angielski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 02-12 do 04-12-2019