ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4 Managing Professional (MP)

ITIL4_CDS ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 4 500,00 zł
Cena promocyjna: 4 100,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 4 500,00 zł
Cena promocyjna: 4 100,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 4 100,00 zł
Cena promocyjna: 3 690,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
Szkolenie ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) z EGZAMINEM

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

3-dniowe szkolenie ITIL Specialist: Create, Deliver & Support (CDS), czyli tworzenie, dostarczanie i wspieranie, obejmuje podstawowe działania związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza dotychczasowy zakres ITIL v3, obejmując „tworzenie” usług.

Program szkolenia obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą Ci zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach nowego modelu biznesowego ITIL, czyli systemu wartości usług (SVS).
Uczestnicy
  • Osoby zarządzające eksploatacją usług informatycznych
  • Osoby odpowiedzialne za dostarczanie produktów i usług, w tym opracowywanie, wdrożenie, monitorowanie i wsparcie
  • Osoby odpowiedzialne za zapewnienie, że usługi są świadczone i wspierane zgodnie z ustalonymi poziomami
  • Przykładowe stanowiska: kierownik ds. operacji IT; kierownik service desku; kierownik ds. rozwoju; programista; inżynier ds. obsługi infrastruktury; kierownik ds. zmian i wydań; kierownik ds. zarządzania incydentami; kierownik ds. zarządzania rozwiązywania problemów; kierownik ds. zarządzania przekazywaniem usług; inżynier ds. obsługi aplikacji; kierownik ds. zarządzania dostępnością; koordynator działu IT; administrator systemów sieciowych; kierownik ds. wsparcia IT; inżynier ds. wsparcia technicznego; specjalista ds. bezpieczeństwa informacji; specjalista ds. wsparcia centrów danych.
Wymagania wstępne
Certyfikat ITIL 4 Foundation
Czego się nauczysz
  • Dowiesz się, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług;
  • Dowiesz się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartości;
  • Będziesz wiedział, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Szkolenie Create, Deliver and Support (CDS) koncentruje się na następujących praktykach ITIL 4:
  • Projektowanie usług (Service design)
  • Programowanie i zarządzanie oprogramowaniem (Software development and management)
  • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
  • Zarządzanie wydaniami (Release management)
  • (Service validation and testing)
  • Umożliwianie zmian (Change enablement)
  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident management)
  • Zarządzanie problemami (Problem management)
  • Zarządzanie wiedzą (Knowledge management)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management).

Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Informacje o egzaminie:
  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4)
  • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
  • Język egzaminu: angielski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego
Informacje dodatkowe
Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały dodatkowe do przeczytania

Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: Certyfikat ITIL 4 Foundation
  • Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS
  • Egzamin w cenie szkolenia

Dodatkowe informacje dotyczące uczestnictwa w Wirtualnej Klasie
  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
  • Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
  • Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_CDS - Egzamin ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

The exam is organized on the last day of training.

It is possible to buy a voucher that allows you to take the exam on later Time, according to its expiry date, for an additional fee added to the exam price: PLN 120

Exam instructions:

  • Exam type: on-line, multiple choice (1 correct answer out of 4)
  • Exam Duration: 90 minutes (113 minutes for non-native speakers)
  • Number of questions: 40
  • Pass mark: 70% (28/40)
  • Exam language: English
  • Closed book

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Wirtualna klasa
Od 15-04 do 17-04-2020
Warszawa
Od 18-05 do 20-05-2020