ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4 Foundation & Delta ITIL 3-4

ITIL4_FOUND ITIL® 4 Foundation

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 850,00 zł
Cena promocyjna: 2 150,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 2 850,00 zł
Cena promocyjna: 2 150,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 2 150,00 zł
Cena promocyjna: 1 935,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
Szkolenie ITIL® 4 Foundation z EGZAMINEM

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

14 PDUs (Technical 0, Leadership 0, Strategic 14)

ITIL 4 to najnowsza wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps.

ITIL 4 dostarcza najlepsze praktyki dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami IT.

Akredytowane szkolenie ITIL 4 Foundation:
  • Pozwala zrozumieć model zarządzania usługami według ITIL 4 i jego ewolucję do zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy.
  • Wyjaśnia elementy modelu zarządzania usługami, aby wesprzeć osoby przygotowujące się do zdania egzaminu ITIL 4 Foundation.
  • Działa jako przewodnik i zbiór referencji, które praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym.
Uczestnicy
  • Osoby rozpoczynające swoją podróż do zarządzania usługami
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby pracujące w innych obszarach "IT" (digital, produkt development) z silnymi relacjami z dostarczaniem usług
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL (2011 i starszych), którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę.
Wymagania wstępne
Brak wymagań wstępnych
Czego się nauczysz
  • Zrozumiesz kluczowe elementy koncepcji zarządzania usługami według ITIL.
  • Zrozumiesz, w jaki sposób główne pryncypia ITIL (ITIL guiding principle) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zastosowaniu w praktyce modelu zarządzania usługami ITIL.
  • Zrozumiesz cztery wymiary zarządzania usługą ITIL (Dimensions of ITIL service management).
  • Zrozumiesz cele i elementy systemu wartości usług ITIL (ITIL service value system), działania w ramach łańcucha wartości usług (Service value chain) oraz ich wzajemne połączenia.
  • Zrozumiesz cele i kluczowe pojęcia najważniejszych praktyk ITIL (ITIL practices) i ich wkładu w działania związane z łańcuchem wartości.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Dzień 1:
  • Podróż z ITIL 4
  • Kluczowe pojęcia zarządzania usługami
  • Case study ITIL: Axle Car Hire
  • System wartości usług ITIL (Service value system)
  • Cztery wymiary zarządzania usługami (Four dimensions of service management)
  • Podstawowe zasady ITIL (Guiding principles)
  • Łańcuch wartości usług ITIL (Service value chain)
  • Przegląd praktyk ITIL
  • Praktyka zarządzania poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation

Dzień 2:
  • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
  • Praktyka zarządzania dostawcami (Supplier management)
  • Praktyka zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information security management)
  • Praktyka zarządzania zasobami IT (IT asset management)
  • Praktyka zarządzania konfiguracją usług (Service configuration management)
  • Praktyka umożliwiania zmian (Change enablement)
  • Praktyka zarządzania wdrażaniem (Deployment management)
  • Praktyka zarządzania wydaniami (Release management)
  • Praktyka service desk
  • Praktyka zarządzania incydentami (Incident management)
  • Praktyka zarządzania wnioskami o usługi (Service request management)
  • Praktyka monitorowania i zarządzania zdarzeniami (Monitoring and event management)
  • Praktyka zarządzania problemami (Problem management)
  • Praktyka ciągłego doskonalenia (Continual improvement)
  • Wskazówki i porady przed egzaminem
  • Egzamin certyfikacyjny ITIL 4 Foundation

Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Informacje o egzaminie:
  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4)
  • Czas trwania: 60 minut (90 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40)
  • Język egzaminu: polski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego.
Informacje dodatkowe
Pakiet dla studentów zawiera:
  • Materiały szkoleniowe ITIL 4 Foundation z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • "Ściągawka" - ITIL 4 Reference Card
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu.
Zdanie dowolnego egzaminu ITIL 4 daje darmowy dostęp przez rok do portalu myITIL oraz dokumentacji wszystkich 34 praktyk ITSM.

Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: brak
  • Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS
  • Egzamin w cenie szkolenia.

Dodatkowe informacje dotyczące uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:
  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
  • Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
  • Egzaminy realizowane są w formie voucherów.

Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_FND - Egzamin ITIL® 4 Foundation

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.

 

Informacje o egzaminie:

  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4)
  • Czas trwania: 60 minut (90 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40)
  • Język egzaminu: polski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Wirtualna klasa
Od 20-08 do 21-08-2020
Od 03-09 do 04-09-2020
Warszawa
Od 20-08 do 21-08-2020
Od 03-09 do 04-09-2020 brak ikony
Od 17-09 do 18-09-2020