Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » AI w Obsłudze Klienta

.

AI w automatyzacji Obsługi Klienta – Budowa Asystenta AI

To 8-godzinny, praktyczny warsztat, który ma na celu zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Sztucznej Inteligencji (SI) w obszarze obsługi klienta oraz generowania leadów. Na warsztacie skoncentrujemy się na praktycznym użyciu narzędzi AI, które mogą znacznie usprawnić interakcje z klientami oraz zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych.

Szkolenie odbywa się w dwóch sesjach, po 4 godziny lekcyjne każda.

Czego się nauczysz?

Czego się nauczysz?

  • Kluczowych pojęć i narzędzi Sztucznej Inteligencji wspierających procesy obsługi klienta;
  • Tworzenia i wdrożania asystenta opartego na GPT: od projektowania do integracji z systemami firmowymi;
  • Integracji asystenta GPT z API firmowymi, w tym z czat botami oraz systemami CRM poprzez platformy takie jak Voiceflow czy Zapier.
Zakres szkolenia:

Zakres szkolenia:

  • Podstawy AI i jej zastosowania w biznesie;
  • Case Studies – przykłady udanych implementacji;
  • Projektowanie asystenta AI;
  • Integracja asystenta AI z systemami firmowymi;
  • Tworzenie czatbota na Voiceflow;
  • Praktyczne ćwiczenia; w trakcie kursu uczestnicy zbudują własnego chat bota, który zostanie podłączony do systemu klasy CRM.

Uczestnicy przed udziałem w kursie proszeni są o założenie darmowych kont w Zapier oraz Voiceflow. Uczestnik może zdecydować czy chce wykorzystać podczas kursu własne konto w OpenAI.

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, które są zainteresowane usprawnieniem procesów obsługi klienta za pomocą AI.

Szkolenie jest odpowiednie dla osób, które poszukują inspiracji oraz wiedzy o dostępnych rozwiązaniach np. no code do poprawy efektywności obsługi klienta w swoim otoczeniu biznesowym.

Obejrzyj nagranie webinaru

Sztuczna inteligencja (AI) w procesie obsługi klienta

Najbliższe szkolenia

Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

Prowadzący

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami