Szkolenie AI-004_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 900 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 900 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 8h dydaktycznych
8-godzinny warsztat wprowadzający uczestników w zaawansowane techniki wykorzystywania Sztucznej Inteligencji (SI) w obszarze obsługi klienta i generowania potencjalnych klientów.
To nowatorskie, 8-godzinne szkolenie ma na celu wprowadzenie uczestników w zaawansowane techniki wykorzystywania Sztucznej Inteligencji (SI) w obszarze obsługi klienta i generowania potencjalnych klientów. Skupimy się na praktycznym zastosowaniu narzędzi SI, które mogą istotnie poprawić interakcje z klientami i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych.
Szkolenie odbywa się w dwóch sesjach, po 4 godziny lekcyjne.
Czego się nauczysz:
Na tym szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu:
Do kogo skierowane jest szkolenie:
To szkolenie jest odpowiednie dla osób z różnych dziedzin, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zastosowań Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów, m.in.
Podczas naszego szkolenia skoncentrujemy się na tworzeniu odpowiedniego środowiska technicznego, które umożliwi uczestnikom skuteczne korzystanie z zaawansowanych narzędzi i aplikacji. Przyjęliśmy, że dwie sesje po 4 godziny doskonale wpasują się w harmonogram.
Narzędzia i technologie:
Podsumowanie:
Nasze szkolenie zapewnia uczestnikom niezbędne narzędzia i umiejętności do efektywnego korzystania z zaawansowanych technologii a struktura szkolenia pozwoli uczestnikom na praktyczne doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu technicznym środowiskiem. Jeśli jesteś zainteresowany/a, serdecznie zapraszamy do udziału!
Zakres naszego szkolenia obejmuje:
Lista narzędzi i technologii, które zostaną wykorzystane podczas szkolenia:
Te narzędzia stanowią podstawę naszego szkolenia i umożliwią uczestnikom praktyczne zrozumienie i wdrożenie zaawansowanych technik z zakresu Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: AI-004_Z
AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne
Twoje szkolenia
Termin szkolenia: 24.02 – 25.02
Forma szkolenia: zdalne
Lokalizacja: Wirtualna klasa
Termin szkolenia: 28.03 – 28.03
Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30