Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Szkolenie AI-004_Z

AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe

Opis szkolenia

To nowatorskie, 8-godzinne szkolenie ma na celu wprowadzenie uczestników w zaawansowane techniki wykorzystywania Sztucznej Inteligencji (SI) w obszarze obsługi klienta i generowania potencjalnych klientów. Skupimy się na praktycznym zastosowaniu narzędzi SI, które mogą istotnie poprawić interakcje z klientami i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych.

Szkolenie odbywa się w dwóch sesjach, po 4 godziny lekcyjne.

Czego się nauczysz:

Na tym szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • Kluczowych pojęć i narzędzi Sztucznej Inteligencji wykorzystywanych w obszarze obsługi klienta.
  • Projektowania i wdrażania asystentów opartych na GPT, począwszy od koncepcji aż po integrację z systemami firmowymi.
  • Integracji asystenta GPT z firmowymi API, włączając w to chatboty i systemy CRM, za pomocą platform takich jak Voiceflow czy Zapier.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie:

To szkolenie jest odpowiednie dla osób z różnych dziedzin, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zastosowań Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów, m.in.

  • Specjalistów ds. obsługi klienta i przedstawicieli działu obsługi klienta, którzy chcą poznać zaawansowane techniki wykorzystania Sztucznej Inteligencji w celu usprawnienia interakcji z klientami i generowania leadów.
  • Osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie narzędzi opartych na SI, takich jak asystenci GPT, w firmach zainteresowanych doskonaleniem swoich procesów obsługi klienta.
  • Kierowników i pracowników działów IT, którzy chcą dowiedzieć się, jak zintegrować asystenta GPT z istniejącymi systemami firmowymi, w tym z chatbotami i systemami CRM.
  • Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak Sztuczna Inteligencja może być wykorzystywana w celu poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia efektywności procesów sprzedażowych.

Zakres

Podczas naszego szkolenia skoncentrujemy się na tworzeniu odpowiedniego środowiska technicznego, które umożliwi uczestnikom skuteczne korzystanie z zaawansowanych narzędzi i aplikacji. Przyjęliśmy, że dwie sesje po 4 godziny doskonale wpasują się w harmonogram.

Narzędzia i technologie:

  1. System CRM (Go High Level): Zapewnimy dostęp do systemu CRM, który pomoże uczestnikom zrozumieć jego funkcje i korzyści. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję tworzyć własne czatboty, wykorzystując ten system.
  2. Zapier i Voiceflow: Uczestnicy zostaną przeszkoleni w zakresie zakładania nowych darmowych kont w narzędziach Zapier i Voiceflow. Dzięki temu będą mogli wykorzystać te platformy w swoich projektach.
  3. OpenAI: W związku z wykorzystaniem OpenAI w szkoleniu, wymagane jest aby uczestnicy posiadali dostęp do konta w OpenAI. Dla osób chcących wykorzystać zdobyta wiedze na szkoleniu rekomendujemy prace na własnych kontach. Jeśli natomiast jest potrzeba otrzymania konta testowego od Asseco Academy, prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby w procesie zakupowym w polu uwagi. Wówczas dostarczymy wszystkie niezbędne linki i dane dostępowe.

Podsumowanie:

Nasze szkolenie zapewnia uczestnikom niezbędne narzędzia i umiejętności do efektywnego korzystania z zaawansowanych technologii a struktura szkolenia pozwoli uczestnikom na praktyczne doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu technicznym środowiskiem. Jeśli jesteś zainteresowany/a, serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Zakres naszego szkolenia obejmuje:

  1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji w Obsłudze Klienta:
  • Poznasz podstawowe pojęcia i zastosowania SI w biznesie.
  • Przeanalizujesz obecne trendy i przyszłościowe technologie.
  • Case Studies – Rozwiązania Już Działające:
    • Zanurzysz się w analizie rzeczywistych przykładów wykorzystania SI w obsłudze klienta.
    • Przyjrzysz się udanym implementacjom i ich wpływowi na biznes.
  • Moduł Projektowania Asystenta AI:
    • Zdobędziesz umiejętność koncepcji i planowania funkcjonalności asystenta AI.
    • Rozważysz scenariusze użycia asystentów AI w różnych branżach.
  • Łączniki API i Integracja z Zapier:
    • Poznasz techniczne aspekty integracji asystentów AI z systemami firmowymi.
    • Odkryjesz, jak wykorzystać Zapier do łatwej i efektywnej integracji z różnymi aplikacjami.
  • Tworzenie Czatbotów w Oparciu o Modele LLM – Voiceflow:
    • Przejdziemy przez praktyczne ćwiczenia tworzenia zaawansowanych czatbotów za pomocą Voiceflow.
    • Wykorzystasz duże modele językowe (LLM), aby tworzyć interaktywne i inteligentne czatboty.
  • Praktyczne Warsztaty i Ćwiczenia:
    • Uczestnicy będą mieli okazję uczestniczyć w sesjach praktycznych, gdzie będą mogli wykorzystać nabyte umiejętności.
    • Tworzenie prototypów i testowanie rozwiązań SI w kontrolowanym środowisku będzie częścią tych warsztatów.

    Lista narzędzi i technologii, które zostaną wykorzystane podczas szkolenia:

    • OpenAI
    • Anthropic
    • Zapier
    • Voiceflow
    • Botpress
    • Go High Level

    Te narzędzia stanowią podstawę naszego szkolenia i umożliwią uczestnikom praktyczne zrozumienie i wdrożenie zaawansowanych technik z zakresu Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów.

    Informacje dodatkowe

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: AI-004_Z

    AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    24.02 – 25.02
    Wirtualna klasa
    polski
    900 zł netto
    Dodaj do koszyka
    28.03 – 28.03
    Wirtualna klasa
    polski
    900 zł netto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: AI-004_Z

    AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: AI-004_Z

    AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Co nowego?

    • Najnowsze
    • Baza wiedzy
    • Marketing

    Chcesz z nami porozmawiać?

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30