Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Szkolenie AI-004_Z

AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres

Opis szkolenia

To nowatorskie, 8-godzinne szkolenie ma na celu wprowadzenie uczestników w zaawansowane techniki wykorzystywania Sztucznej Inteligencji (SI) w obszarze obsługi klienta i generowania potencjalnych klientów. Skupimy się na praktycznym zastosowaniu narzędzi SI, które mogą istotnie poprawić interakcje z klientami i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych.

Szkolenie odbywa się w dwóch sesjach, po 4 godziny lekcyjne.

Czego się nauczysz:

Na tym szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • Kluczowych pojęć i narzędzi Sztucznej Inteligencji wykorzystywanych w obszarze obsługi klienta.
  • Projektowania i wdrażania asystentów opartych na GPT, począwszy od koncepcji aż po integrację z systemami firmowymi.
  • Integracji asystenta GPT z firmowymi API, włączając w to chatboty i systemy CRM, za pomocą platform takich jak Voiceflow czy Zapier.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie:

To szkolenie jest odpowiednie dla osób z różnych dziedzin, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zastosowań Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów, m.in.

  • Specjalistów ds. obsługi klienta i przedstawicieli działu obsługi klienta, którzy chcą poznać zaawansowane techniki wykorzystania Sztucznej Inteligencji w celu usprawnienia interakcji z klientami i generowania leadów.
  • Osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie narzędzi opartych na SI, takich jak asystenci GPT, w firmach zainteresowanych doskonaleniem swoich procesów obsługi klienta.
  • Kierowników i pracowników działów IT, którzy chcą dowiedzieć się, jak zintegrować asystenta GPT z istniejącymi systemami firmowymi, w tym z chatbotami i systemami CRM.
  • Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak Sztuczna Inteligencja może być wykorzystywana w celu poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia efektywności procesów sprzedażowych.

Zakres

Podczas naszego szkolenia skoncentrujemy się na tworzeniu odpowiedniego środowiska technicznego, które umożliwi uczestnikom skuteczne korzystanie z zaawansowanych narzędzi i aplikacji. Przyjęliśmy, że dwie sesje po 4 godziny doskonale wpasują się w harmonogram.

Narzędzia i technologie:

  1. System CRM (Go High Level): Zapewnimy dostęp do systemu CRM, który pomoże uczestnikom zrozumieć jego funkcje i korzyści. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję tworzyć własne czatboty, wykorzystując ten system.
  2. Zapier i Voiceflow: Uczestnicy zostaną przeszkoleni w zakresie zakładania nowych darmowych kont w narzędziach Zapier i Voiceflow. Dzięki temu będą mogli wykorzystać te platformy w swoich projektach.
  3. OpenAI: W związku z wykorzystaniem OpenAI w szkoleniu, wymagane jest aby uczestnicy posiadali dostęp do konta w OpenAI. Dla osób chcących wykorzystać zdobyta wiedze na szkoleniu rekomendujemy prace na własnych kontach. Jeśli natomiast jest potrzeba otrzymania konta testowego od Asseco Academy, prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby w procesie zakupowym w polu uwagi. Wówczas dostarczymy wszystkie niezbędne linki i dane dostępowe.

Podsumowanie:

Nasze szkolenie zapewnia uczestnikom niezbędne narzędzia i umiejętności do efektywnego korzystania z zaawansowanych technologii a struktura szkolenia pozwoli uczestnikom na praktyczne doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu technicznym środowiskiem. Jeśli jesteś zainteresowany/a, serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Zakres naszego szkolenia obejmuje:

  1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji w Obsłudze Klienta:
    • Poznasz podstawowe pojęcia i zastosowania SI w biznesie.
    • Przeanalizujesz obecne trendy i przyszłościowe technologie.
  2. Case Studies – Rozwiązania Już Działające:
    • Zanurzysz się w analizie rzeczywistych przykładów wykorzystania SI w obsłudze klienta.
    • Przyjrzysz się udanym implementacjom i ich wpływowi na biznes.
  3. Moduł Projektowania Asystenta AI:
    • Zdobędziesz umiejętność koncepcji i planowania funkcjonalności asystenta AI.
    • Rozważysz scenariusze użycia asystentów AI w różnych branżach.
  4. Łączniki API i Integracja z Zapier:
    • Poznasz techniczne aspekty integracji asystentów AI z systemami firmowymi.
    • Odkryjesz, jak wykorzystać Zapier do łatwej i efektywnej integracji z różnymi aplikacjami.
  5. Tworzenie Czatbotów w Oparciu o Modele LLM – Voiceflow:
    • Przejdziemy przez praktyczne ćwiczenia tworzenia zaawansowanych czatbotów za pomocą Voiceflow.
    • Wykorzystasz duże modele językowe (LLM), aby tworzyć interaktywne i inteligentne czatboty.
  6. Praktyczne Warsztaty i Ćwiczenia:
    • Uczestnicy będą mieli okazję uczestniczyć w sesjach praktycznych, gdzie będą mogli wykorzystać nabyte umiejętności.
    • Tworzenie prototypów i testowanie rozwiązań SI w kontrolowanym środowisku będzie częścią tych warsztatów.

Lista narzędzi i technologii, które zostaną wykorzystane podczas szkolenia:

  • OpenAI
  • Anthropic
  • Zapier
  • Voiceflow
  • Botpress
  • Go High Level

Te narzędzia stanowią podstawę naszego szkolenia i umożliwią uczestnikom praktyczne zrozumienie i wdrożenie zaawansowanych technik z zakresu Sztucznej Inteligencji w obszarze obsługi klienta i generowania leadów.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: AI-004_Z

AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: AI-004_Z

AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: AI-004_Z

AI w automatyzacji obsługi klienta – podejście praktyczne

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Chcesz wiedzieć więcej?

  • Wszystkie
  • Artykuł
  • Broszura

Check out the opinions of satisfied customers

    Mogą cię zaintersować …

    Proponowane szkolenia

    Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

    Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30