Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » ITIL® 4 Foundation

    Szkolenie ITIL4_FOUND

    ITIL® 4 Foundation

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    ITIL 4 to najbardziej aktualna wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem popularne sposoby działania, takie jak Agile, DevOps i Lean. ITIL 4 to najpopularniejsze na świecie podejście do zarządzania usługami cyfrowymi i IT, i de facto standard w tym obszarze.

    ITIL 4 dostarcza najlepsze praktyki dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami IT.

    2-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Foundation wprowadzi Cię do samego serca świata usług cyfrowych i IT.

     

    Czego się nauczysz

    • Dowiesz się jak działa model zarządzania usługami według ITIL 4, czym jest usługa, jakie relacje łączą dostawcę z konsumentami i jak powstaje wartość
    • Zrozumiesz dlaczego rozwój kompetencji zarządzania usługami to dzisiaj konieczność
    • Poznasz 7 podstawowych zasad ITIL
    • Zobaczysz zarządzanie usługami we wszystkich 4 wymiarach
    • Zrozumiesz, że zarządzanie usługami działa jak jeden spójny system
    • Poznasz wszystkie najlepsze praktyki zarządzania usługami, a kluczowe z nich poznasz ze szczegółami
    • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Foundation

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Osoby rozpoczynający swoją podróż z Informatyką i zarządzaniem usługami
    • Specjaliści IT, którzy chcą dobrze zrozumieć inne obszary działania IT
    • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
    • Osoby z biznesu, ściśle współpracujące z IT przy tworzeniu i dostarczaniu usług opartych o technologie digital i IT

     

    Wymagania wstępne

    Brak

    Zakres

    Dzień 1

    • Podróż z ITIL 4
    • Kluczowe pojęcia zarządzania usługami (Value, Service, Service offering, Service relationship)
    • Case study ITIL: Axle Car Hire
    • System wartości usług ITIL (Service value system)
    • 4 wymiary zarządzania usługami (4 dimensions of service management)
    • 7 podstawowych zasady ITIL (7 guiding principles)
    • Łańcuch wartości usług ITIL (Service value chain)
    • Przegląd przez wszystkie 34 praktyki zarządzania usługami
    • Praktyka zarządzania poziomem świadczenia usług (Service level management)
    • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
    • Podsumowanie dnia

     

    Dzień 2

    • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
    • Praktyka zarządzania dostawcami (Supplier management)
    • Praktyka zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information security management)
    • Praktyka zarządzania zasobami IT (IT asset management)
    • Praktyka zarządzania konfiguracją usług (Service configuration management)
    • Praktyka umożliwiania zmian (Change enablement)
    • Praktyka zarządzania wdrażaniem (Deployment management)
    • Praktyka zarządzania wydaniami (Release management)
    • Praktyka service desk
    • Praktyka zarządzania incydentami (Incident management)
    • Praktyka zarządzania wnioskami o usługi (Service request management)
    • Praktyka monitorowania i zarządzania zdarzeniami (Monitoring and event management)
    • Praktyka zarządzania problemami (Problem management)
    • Praktyka ciągłego doskonalenia (Continual improvement)
    • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
    • Wskazówki i porady przed egzaminem
    • Podsumowanie szkolenia

     

    Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Whitepaper ITIL 4 Foundation
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych PeopleCert Learner Kit w wersji elektronicznej
    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation,
    • Sylabus,
    • 2 próbne egzaminy z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniami,
    • Voucher na egzamin z usługą On-Line Proctor umożliwiającą zdawanie egzaminu zdalnie,
    • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL, w tym dokumentacją wszystkich 34 praktyk zarządzania usługami; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

    Obowiązkowy dodatek:

    • Pakiet egzaminacyjny ITIL® 4 Foundation.

    Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

    • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu,
    • Oficjalnej książki „ITIL® 4 Foundation” w formie papierowej.

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: polski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Materiały szkoleniowe i organizacja egzaminu

    • Uczestnik otrzymuje voucher na adres email najpóźniej 1-go dnia szkolenia.
    • Voucher można zrealizować na stronie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto.
    • Materiały szkoleniowe oraz oficjalna książka są udostępniane w formacie elektronicznym na koncie użytkownika na platformie PeopleCert.
    • Egzamin odbywa się zdalnie i jest nadzorowany przez PeopleCert.
    • Dzięki usłudze On-Line Proctor do egzaminu można podejść w dowolnym momencie i z dowolnej lokalizacji.
    • Termin egzaminu uczestnik ustala indywidualnie na platformie PeopleCert.
    • Wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield oraz potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem.
    • W trakcie egzaminu musi być włączona kamera i mikrofon, a w pomieszczeniu nie mogą przebywać inne osoby.

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
    • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

    ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Gwarancje

    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

    Egzamin

    • Ubezpieczenie egzaminu (Voucher poziom Foundation, Take2 Resit option – Free Exam resit)

      Take2 to usługa dodatkowa, która staje się dostępna tylko wtedy, gdy połączony z nią egzamin wstępny ma wynik „niezaliczony”.

      Take2 nie podlega przeniesieniu, nie podlega zwrotowi i nie można go wymienić na gotówkę lub kredyt, nawet jeśli ostatecznie nie zostanie wykorzystany. Kandydaci muszą zaplanować i przystąpić do egzaminu poprawkowego w ciągu 6 miesięcy od daty egzaminu wstępnego.

      Take2 nie może być wykorzystany w żadnej innej ofercie i jest ważny tylko dla pierwotnie zakupionego egzaminu. Niestawienie się na zaplanowane spotkanie egzaminacyjne Take2 lub nieprzełożenie spotkania przed wyznaczonym terminem uniemożliwia kandydatom skorzystanie z kuponu wygenerowanego przez Take2.

    • Pakiet egzaminacyjny ITIL® 4 Foundation (Learner Kit, eBook, Voucher)

      Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny ITIL® 4 Foundation obejmuje:

      (1) Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert Learner Kit w wersji elektronicznej,

      (2) Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation,

      (3) Sylabus, 2 próbne egzaminy, klucz odpowiedzi i wyjaśnienia,

      (4) Voucher na egzamin,

      (5) Usługę On-Line Proctor umożliwiającą zdawanie egzaminu zdalnie.

       

      Informacje o egzaminie ITIL 4 Foundation:

      • Rodzaj: Test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4),
      • Język: Do wyboru polski, angielski lub inny,
      • Liczba pytań: 40,
      • Czas trwania: 60 minut,
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40),
      • Warunek przystąpienia: Ukończenie akredytowanego szkolenia ITIL 4 Foundation,
      • Brak możliwości korzystania z pomocy naukowych w trakcie egzaminu,
      • Ważność vouchera: 12 miesięcy,
      • Ważność certyfikatu: 3 lata.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_FOUND

    ITIL® 4 Foundation

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    09.05 – 10.05
    • gwarancja terminu
    Wirtualna klasa
    polski
    940 złnetto
    Dodaj do koszyka
    20.05 – 21.05
    • gwarancja terminu
    Wirtualna klasa
    polski
    940 złnetto
    Dodaj do koszyka
    03.06 – 04.06
    • gwarancja terminu
    Wirtualna klasa
    polski
    940 złnetto
    Dodaj do koszyka
    08.06 – 09.06
      Wirtualna klasa
      polski

      Termin weekendowy

      940 złnetto
      Dodaj do koszyka
      Pokaż więcej wyników

      Filtry:

      Szkolenie: ITIL4_FOUND

      ITIL® 4 Foundation

      Data
      Lokalizacja
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena
      20.05 – 21.05
        Warszawa
        polski
        1 490 złnetto
        Dodaj do koszyka
        17.06 – 18.06
          Warszawa
          polski
          1 490 złnetto
          Dodaj do koszyka

          Filtry:

          Szkolenie: ITIL4_FOUND

          ITIL® 4 Foundation

          Dostęp do szkolenia
          Forma
          Język
          Dodatkowe informacje
          Cena

          Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

          Szukasz szkolenia w innym terminie?

          Chcesz wiedzieć więcej?

          • Wszystkie
          • Artykuł
          • Broszura

          Check out the opinions of satisfied customers

            Mogą cię zaintersować …

            Proponowane szkolenia

            Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

            Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

            Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30