Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » ITIL® 4 Foundation

    Szkolenie ITIL4_FOUND

    ITIL® 4 Foundation

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    ITIL 4 to najbardziej aktualna wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem popularne sposoby działania, takie jak Agile, DevOps i Lean. ITIL 4 to najpopularniejsze na świecie podejście do zarządzania usługami cyfrowymi i IT, i de facto standard w tym obszarze.

    ITIL 4 dostarcza najlepsze praktyki dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami IT.

    2-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Foundation wprowadzi Cię do samego serca świata usług cyfrowych i IT.

     

    Czego się nauczysz

    • Dowiesz się jak działa model zarządzania usługami według ITIL 4, czym jest usługa, jakie relacje łączą dostawcę z konsumentami i jak powstaje wartość
    • Poznasz podstawowe zasady ITIL
    • Zobaczysz zarządzanie usługami we wszystkich 4 wymiarach
    • Zrozumiesz, że zarządzanie usługami działa jak jeden spójny system
    • Poznasz wszystkie praktyki zarządzania usługami i dogłębnie zbadasz kluczowe z nich
    • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Foundation

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Wszyscy rozpoczynający swoją podróż z zarządzaniem usługami
    • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
    • Osoby pracujące w innych obszarach „IT” (digital, produkt development) z silnymi relacjami z dostarczaniem usług

     

    Wymagania wstępne

    Brak

    Zakres

    Dzień 1

    • Podróż z ITIL 4
    • Kluczowe pojęcia zarządzania usługami (Valu, Service, Service offering, Service relationship)
    • Case study ITIL: Axle Car Hire
    • System wartości usług ITIL (Service value system)
    • 4 wymiary zarządzania usługami (4 dimensions of service management)
    • 7 podstawowych zasady ITIL (7 guiding principles)
    • Łańcuch wartości usług ITIL (Service value chain)
    • Przegląd przez wszystkie 34 praktyki zarządzania usługami
    • Praktyka zarządzania poziomem świadczenia usług (Service level management)
    • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
    • Podsumowanie dnia

     

    Dzień 2

    • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
    • Praktyka zarządzania dostawcami (Supplier management)
    • Praktyka zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information security management)
    • Praktyka zarządzania zasobami IT (IT asset management)
    • Praktyka zarządzania konfiguracją usług (Service configuration management)
    • Praktyka umożliwiania zmian (Change enablement)
    • Praktyka zarządzania wdrażaniem (Deployment management)
    • Praktyka zarządzania wydaniami (Release management)
    • Praktyka service desk
    • Praktyka zarządzania incydentami (Incident management)
    • Praktyka zarządzania wnioskami o usługi (Service request management)
    • Praktyka monitorowania i zarządzania zdarzeniami (Monitoring and event management)
    • Praktyka zarządzania problemami (Problem management)
    • Praktyka ciągłego doskonalenia (Continual improvement)
    • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
    • Wskazówki i porady przed egzaminem
    • Podsumowanie szkolenia

     

    Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Materiał przedkursowy ITIL 4 Foundation
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Foundation
    • Słownik ITIL
    • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych ITIL 4 Foundation
    • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
    • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL, w tym dokumentacją wszystkich 34 praktyk zarządzania usługami; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

    Obowiązkowe dodatki:

    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Foundation” w języku angielskim
    • Voucher na egzamin ITIL 4 Foundation.

    Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

    • Oficjalnej książki AXELOS „ITIL 4 Foundation” w formie papierowej
    • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu.

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: polski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
    • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

    ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Gwarancje

    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

    Egzamin

    • Voucher na Egzamin ITIL® 4 Foundation ważny do 28.12.2023

      Voucher na egzamin ważny do 28 grudnia 2023 r.

      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: polski;
      • Liczba pytań: 40;
      • Czas trwania: 60 minut;
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
      • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
      • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL 4 Foundation;
      • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
      • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
      • Brak możliwości korzystania z pomocy naukowych.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_FOUND

    ITIL® 4 Foundation

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    03.04 – 04.04
    • gwarancja terminu
    Promocja
    Wirtualna klasa
    polski
    • Liczba miejsc w tej cenie ograniczona!
    1 240 zł 1 090 złnetto
    Dodaj do koszyka
    24.04 – 25.04
      Promocja
      Wirtualna klasa
      polski
      • Liczba miejsc w tej cenie ograniczona!
      1 240 zł 810 złnetto
      Dodaj do koszyka
      08.05 – 09.05
        Wirtualna klasa
        polski
        1 240 złnetto
        Dodaj do koszyka

        Filtry:

        Szkolenie: ITIL4_FOUND

        ITIL® 4 Foundation

        Data
        Lokalizacja
        Język
        Dodatkowe informacje
        Cena
        03.04 – 04.04
          Warszawa
          polski
          1 790 złnetto
          Dodaj do koszyka
          24.04 – 25.04
            Warszawa
            polski
            1 790 złnetto
            Dodaj do koszyka

            Filtry:

            Szkolenie: ITIL4_FOUND

            ITIL® 4 Foundation

            Dostęp do szkolenia
            Forma
            Język
            Dodatkowe informacje
            Cena

            Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

            Szukasz szkolenia w innym terminie?

            Chcesz wiedzieć więcej?

            • Wszystkie
            • Artykuł
            • Broszura

            Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

              Mogą Cię zaintersować …

              Chcesz z nami porozmawiać?

              Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30