Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

Szkolenie ITIL4_MSF_Z

ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF) przedstawia w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management).

Poznaj najlepsze praktyki zarządzania usługami rekomendowane przez profesjonalistów IT i zacznij je stosować w codziennym działaniu.

Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil to naturalny kolejny krok w rozwoju kariery po szkoleniu ITIL 4 Foundation.

Kandydat, który ukończy (jeden) dowolny 3-dniowy kurs ITIL 4 Practitioner i zda z sukcesem egzamin oraz – analogicznie – ukończy kurs ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support i zda egzamin, uzyska dodatkowo tytułu ITIL Practice Manager.

 

Czego się nauczysz

  • Identyfikowania incydentów i wniosków o usługi oraz ich obsługi w Service Desku
  • Minimalizowania negatywnego wpływu incydentów poprzez jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi
  • Zmniejszania prawdopodobieństwa wystąpienia i wpływu incydentów poprzez identyfikację faktycznych i potencjalnych przyczyn incydentów oraz zarządzanie obejściami i znanymi błędami
  • Obsługi wniosków o usługę w sposób efektywny i przyjazny dla użytkownika
  • Systematycznego obserwowania usługi i komponentów usług oraz rejestrowania i raportowania zdarzeń
  • Rozumienia praktyk z obszaru Monitor, Support & Fulfil w kontekście 4 wymiarów zarządzania usługami
  • Wykorzystania ITIL Capability Model do rozwoju praktyk
  • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby zarządzające usługami cyfrowymi i IT
  • Osoby odpowiedzialne za dostarczanie i wsparcie produktów cyfrowych i usług IT
  • Osoby, które ukończyły kurs ITIL 4 Foundation, poznały podstawy modelu usługowego i są gotowe by zanurkować w praktykę zarządzania usługami IT.

 

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation

Zakres

Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil opisuje w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management)

 

Dla każdej z praktyk poznasz:

  • Cele praktyki
  • Praktyczne czynniki sukcesu i kluczowe mierniki
  • Najważniejsze pojęcia i definicje
  • Przepływ procesów z wejściami, wyjściami, kluczowymi działaniami i sposobem ich integracji w strumieniach wartości organizacji
  • Role, obowiązki, profile kompetencyjne i wymagane umiejętności
  • Wskazówki dot. struktury organizacyjnej
  • Rekomendacje dot. narzędzi i automatyzacji procesu
  • Rolę dostawców zewnętrznych i partnerów
  • Sposób wykorzystania ITIL Capability Model do doskonalenia praktyki
  • Rekomendacje dotyczące praktyki i jak są one wspierane przez podstawowe zasady ITIL.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
  • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

Obowiązkowe dodatki:

  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Desk”
  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Incident Management”
  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Problem Management”
  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Request Management”
  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Monitoring and Event Management”
  • Voucher na egzamin ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-17:00.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.

Egzamin

  • Ubezpieczenie egzaminu (Voucher poziom Advanced, Take2 Resit option – Free Exam resit)

    Take2 to usługa dodatkowa, która staje się dostępna tylko wtedy, gdy połączony z nią egzamin wstępny ma wynik „niezaliczony”.

    Take2 nie podlega przeniesieniu, nie podlega zwrotowi i nie można go wymienić na gotówkę lub kredyt, nawet jeśli ostatecznie nie zostanie wykorzystany. Kandydaci muszą zaplanować i przystąpić do egzaminu poprawkowego w ciągu 6 miesięcy od daty egzaminu wstępnego.

    Take2 nie może być wykorzystany w żadnej innej ofercie i jest ważny tylko dla pierwotnie zakupionego egzaminu. Niestawienie się na zaplanowane spotkanie egzaminacyjne Take2 lub nieprzełożenie spotkania przed wyznaczonym terminem uniemożliwia kandydatom skorzystanie z kuponu wygenerowanego przez Take2.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF) (egzamin+ebook+OTM+OLP)

    Szczegóły Obowiązkowego Pakietu egzaminacyjnego (egzamin+ebook+OTM+OLP)

     – Voucher na Egzamin z opłatą OLP

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 60;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (39/60);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF);
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.
    • Egzamin realizowany poprzez usługę PeopleCert Online Proctoring, która umożliwia przystępowanie do egzaminów w dowolnym momencie (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) z preferowanej lokalizacji

    – Oficjalna książka ebook „ITIL4 Practitioner”

    – OTM Learner Kit – Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert: Learner Workbook oraz Quick Reference Guide

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
02.10 – 04.10
Oferta
Wirtualna klasa
polski
2 390 zł 2 290 zł netto
Dodaj do koszyka
18.12 – 20.12
Oferta
Wirtualna klasa
polski
2 390 zł 2 290 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?