Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Szkolenie ITIL4_MSF_Z

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Oferty
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF) przedstawia w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

    • Service Desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
    • Zarządzanie problemami (Problem Management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management).

    Poznaj najlepsze praktyki zarządzania usługami rekomendowane przez profesjonalistów IT i zacznij je stosować w codziennym działaniu.

    Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil to naturalny kolejny krok w rozwoju kariery po szkoleniu ITIL 4 Foundation.

    Kandydat, który ukończy (jeden) dowolny 3-dniowy kurs ITIL 4 Practitioner i zda z sukcesem egzamin oraz – analogicznie – ukończy kurs ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support i zda egzamin, uzyska dodatkowo tytułu ITIL Practice Manager.

     

    Czego się nauczysz

    • Identyfikowania incydentów i wniosków o usługi oraz ich obsługi w Service Desku
    • Minimalizowania negatywnego wpływu incydentów poprzez jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi
    • Zmniejszania prawdopodobieństwa wystąpienia i wpływu incydentów poprzez identyfikację faktycznych i potencjalnych przyczyn incydentów oraz zarządzanie obejściami i znanymi błędami
    • Obsługi wniosków o usługę w sposób efektywny i przyjazny dla użytkownika
    • Systematycznego obserwowania usługi i komponentów usług oraz rejestrowania i raportowania zdarzeń
    • Rozumienia praktyk z obszaru Monitor, Support & Fulfil w kontekście 4 wymiarów zarządzania usługami
    • Wykorzystania ITIL Capability Model do rozwoju praktyk
    • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil.

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Osoby zarządzające usługami cyfrowymi i IT
    • Osoby odpowiedzialne za dostarczanie i wsparcie produktów cyfrowych i usług IT
    • Osoby, które ukończyły kurs ITIL 4 Foundation, poznały podstawy modelu usługowego i są gotowe by zanurkować w praktykę zarządzania usługami IT.

     

    Wymagania wstępne

    • Certyfikat ITIL 4 Foundation

    Zakres

    Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil opisuje w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

    • Service Desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
    • Zarządzanie problemami (Problem Management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management)

     

    Dla każdej z praktyk poznasz:

    • Cele praktyki
    • Praktyczne czynniki sukcesu i kluczowe mierniki
    • Najważniejsze pojęcia i definicje
    • Przepływ procesów z wejściami, wyjściami, kluczowymi działaniami i sposobem ich integracji w strumieniach wartości organizacji
    • Role, obowiązki, profile kompetencyjne i wymagane umiejętności
    • Wskazówki dot. struktury organizacyjnej
    • Rekomendacje dot. narzędzi i automatyzacji procesu
    • Rolę dostawców zewnętrznych i partnerów
    • Sposób wykorzystania ITIL Capability Model do doskonalenia praktyki
    • Rekomendacje dotyczące praktyki i jak są one wspierane przez podstawowe zasady ITIL.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
    • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
    • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
    • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

    Obowiązkowe dodatki:

    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Desk”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Incident Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Problem Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Request Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Monitoring and Event Management”
    • Voucher na egzamin ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil

    Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

    • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: angielski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-17:00.
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

    ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Oferty

    • Black Month

      U nas Black Friday trwa CAŁY MIESIĄC!

      W ramach Black Month, przygotowaliśmy specjalne kody rabatowe, które umożliwią Ci zaoszczędzenie nawet do 1000 zł na wybranych szkoleniach.

      Promocyjne ceny dotyczą wybranych terminów szkoleń. Każdy termin oznaczony jest specjalnym kodem promocyjnym, który znajdziesz poniżej. Wystarczy, że dodasz wybrany kod podczas realizacji zamówienia na naszej stronie.

      Skorzystaj z promocji, kup wybrane szkolenie od 3 do 30 listopada!

    Gwarancje

    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.

    Egzamin

    • Ubezpieczenie egzaminu (Voucher poziom Advanced, Take2 Resit option – Free Exam resit)

      Take2 to usługa dodatkowa, która staje się dostępna tylko wtedy, gdy połączony z nią egzamin wstępny ma wynik „niezaliczony”.

      Take2 nie podlega przeniesieniu, nie podlega zwrotowi i nie można go wymienić na gotówkę lub kredyt, nawet jeśli ostatecznie nie zostanie wykorzystany. Kandydaci muszą zaplanować i przystąpić do egzaminu poprawkowego w ciągu 6 miesięcy od daty egzaminu wstępnego.

      Take2 nie może być wykorzystany w żadnej innej ofercie i jest ważny tylko dla pierwotnie zakupionego egzaminu. Niestawienie się na zaplanowane spotkanie egzaminacyjne Take2 lub nieprzełożenie spotkania przed wyznaczonym terminem uniemożliwia kandydatom skorzystanie z kuponu wygenerowanego przez Take2.

    • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF) (egzamin+ebook+OTM+OLP)

      Szczegóły Obowiązkowego Pakietu egzaminacyjnego (egzamin+ebook+OTM+OLP)

      – Voucher na Egzamin z opłatą OLP

      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: angielski;
      • Liczba pytań: 60;
      • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (39/60);
      • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
      • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF);
      • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
      • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
      • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
      • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.
      • Egzamin realizowany poprzez usługę PeopleCert Online Proctoring, która umożliwia przystępowanie do egzaminów w dowolnym momencie (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) z preferowanej lokalizacji

      – Oficjalna książka ebook „ITIL4 Practitioner”

      – OTM Learner Kit – Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert: Learner Workbook oraz Quick Reference Guide

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    19.06 – 21.06
    • gwarancja terminu
    Wirtualna klasa
    polski
    2 330 złnetto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_MSF_Z

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    • Wszystkie
    • Artykuł
    • Broszura

    Check out the opinions of satisfied customers

      Mogą cię zaintersować …

      Proponowane szkolenia

      Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

      Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

      Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30