Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS)

Szkolenie ITIL4_AMCS_Z

ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

3-dniowe szkolenie ITIL4 Acquiring & Managing Cloud Services (ITIL4 Extension Module) eksploruje temat nabywania, wdrażania i bieżącej oceny usług i technologii w chmurze, aby zapewnić, że dostarczają wartość.

Moduł ITIL4 Cloud jest przeznaczony dla każdego, kto potrzebuje niezależnych od dostawcy, zorientowanych na użytkownika, praktycznych wskazówek pomagających w zrozumieniu, w jaki sposób wykorzystanie chmury może integrować się z szerszą strategią i funkcjami biznesowymi oraz wspierać je.

 

Czego się nauczysz:

  • Analizować dostępne rozwiązania chmurowe i potencjalne korzyści, stosując podejście neutralne względem dostawców
  • Skutecznie identyfikować, wybieraj i dostarczać zoptymalizowane usługi w chmurze
  • Wspierać wspólne tworzenie wartości dzięki udanemu zakupowi i integracji usług w chmurze, przy jednoczesnym zastosowaniu ITIL 4
  • Stosowania do zakupów usług w chmurze kompleksowej podróży klienta

 

Do kogo skierowane jest szkolenie:

  • Architekci i konsultanci zajmujący się chmurą
  • Menedżerowie ds. zakupów rozważający zakup usług w chmurze
  • Menadżerowie ITSM i osoby aspirujące do tej roli
  • Menadżerowie wszystkich szczebli zaangażowani w kształtowanie kierunków i strategii organizacji

 

Wymagania wstępne:

Brak

Zakres

  • Course introduction
  • ITIL 4 journey
  • Key concepts of the cloud (What is the cloud? The origins of cloud. Types of cloud solution. Deciding to use cloud services. Cloud as a key component of digital strategy. The role of cloud services in a digital transformation. Cloud services and sustainability objectives. Governance)
  • The cloud consumer journey
  • Explore: Can the organization benefit from cloud? (Understanding the cloud’s role in strategy. Setting the strategic scope. Cloud strategic positioning. Value: outcomes, costs, and risks. Formulating the initial cloud strategy)
  • Engage: Meeting a cloud service provider (Understanding the CSP landscape. Types of services to be considered. Defining requirements for cloud services. Request for information and proof of concept. Conducting a cloud readiness assessment. Engaging with cloud service provider. Reviewing the cloud strategy and cloud service requirements)
  • Offer: Selecting the right services and service provider (Establishing a desired minimum return on investment. Communicating requirements. Request for proposal. Reviewing proposals. Determining the return on investment of the proposed cloud services. Defining and communicating a business case for cloud services)
  • Agree: Negotiating and planning (Agreeing and planning value co-creation. Negotiating and agreeing a cloud service. Cloud service agreements. Shared responsibility model. Roles and responsibilities map. Charging models)
  • Onboard and offboard: Moving to the cloud (Migrating to cloud as a part of an onboarding initiative. Security and compliance considerations)
  • Co-create: Enabling value (Operating model alignment. The value co-creation map for cloud. Value co-creation drivers in practice. Managing the optimization of cloud service consumption. Managing cloud service quality. Using cloud tools for value co-creation)
  • Realize: Mesuring and improving (Maintaining operating model alignment. VUCA and the value co-creation map. Continual improvement and the value co-creation map for cloud)
  • ITIL4 AMCS exam preparation, mock exam
  • Course summary

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

Pakiet dla studentów zawiera:

  • Materiał przedkursowy ITIL 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL, w tym dokumentacją wszystkich 34 praktyk zarządzania usługami; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

Zdanie dowolnego egzaminu ITIL 4 daje darmowy dostęp przez rok do portalu myITIL oraz dokumentacji wszystkich 34 praktyk ITSM. Wymagana jest rejestracja na portalu myITIL i podanie numeru kandydata z certyfikatu.

 

Organizacja szkolenia:

  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: brak
  • Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
  • Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

 

Dodatkowe informacje dotyczące uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy.
  • Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
  • Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
  • Egzaminy realizowane są w formie voucherów po zakończeniu szkolenia w terminie wybranym przez uczestnika spośród terminów udostępnionych przez Akredytora.

 

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Ubezpieczenie egzaminu (Voucher poziom Foundation, Take2 Resit option – Free Exam resit)

    Take2 to usługa dodatkowa, która staje się dostępna tylko wtedy, gdy połączony z nią egzamin wstępny ma wynik „niezaliczony”.

    Take2 nie podlega przeniesieniu, nie podlega zwrotowi i nie można go wymienić na gotówkę lub kredyt, nawet jeśli ostatecznie nie zostanie wykorzystany. Kandydaci muszą zaplanować i przystąpić do egzaminu poprawkowego w ciągu 6 miesięcy od daty egzaminu wstępnego.

    Take2 nie może być wykorzystany w żadnej innej ofercie i jest ważny tylko dla pierwotnie zakupionego egzaminu. Niestawienie się na zaplanowane spotkanie egzaminacyjne Take2 lub nieprzełożenie spotkania przed wyznaczonym terminem uniemożliwia kandydatom skorzystanie z kuponu wygenerowanego przez Take2.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS) (egzamin+ebook+OTM+OLP)

    Szczegóły Obowiązkowego Pakietu egzaminacyjnego (egzamin+ebook+OTM+OLP)

     – Voucher na Egzamin z opłatą OLP

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 60 minut (75 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.
    • Egzamin realizowany poprzez usługę PeopleCert Online Proctoring, która umożliwia przystępowanie do egzaminów w dowolnym momencie (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) z preferowanej lokalizacji

    – Oficjalna książka ebook „ITIL® 4 Acquiring and Managing Cloud Services”

    – OTM Learner Kit – Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert: Learner Workbook oraz Quick Reference Guide

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_AMCS_Z

ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
11.09 – 13.09
Oferta
Wirtualna klasa
polski
2 490 zł 2 390 zł netto
Dodaj do koszyka
20.11 – 22.11
Wirtualna klasa
polski
2 490 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_AMCS_Z

ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_AMCS_Z

ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?