Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

Szkolenie ITIL4_BRM_Z

ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

Między Biznesem a IT powinno istnieć dopasowanie, a nawet konwergencja – porozmawiajmy, jak to zrobić!

3-dniowe szkolenie ITIL 4 Specialist: Business Relationship Management (ITIL 4 Extension Module) pomaga kandydatom zrozumieć kluczowe koncepcje, zasady, korzyści i wyzwania związane z zarządzaniem relacjami między Informatyką a Biznesem. Celem jest dostarczenie najlepszych praktyk i rekomendacji dotyczących zarządzania relacjami biznesowymi, na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym – jak stosować w praktyce analizę interesariuszy i zarządzanie wymaganiami, jak rozumieć role i obowiązki BRM, jak korzystać ze sprawdzonych modeli i technik zarządzania relacjami biznesowymi w modelu usługowym.

Szkolenie wprowadza też ITIL Capability Model jako narzędzie pomagające ocenić i zmierzyć możliwości organizacji w zakresie zarządzania usługami oraz określić możliwe działania doskonalące w obszarze BRM.

 

Czego się nauczysz:

  • Rozumieć rolę i obowiązki BRM oraz rozwiązania organizacyjne związane z zarządzaniem relacjami między Informatyką a Biznesem
  • Rozumieć, jak informacje i technologie wspierają zarządzanie relacjami biznesowymi
  • Wiedzieć, jak rozwijać kompetencje zarządzania relacjami biznesowymi w organizacji

 

Do kogo skierowane jest szkolenie:

  • Osoby zaangażowane w tworzenie i pielęgnowanie relacji pomiędzy dostawcami usług/ produktów IT a ich klientami
  • Business Relationship Manager
  • Business Development Manager
  • Service Level Manager
  • Service Manager
  • IT Service/ Product Owner.

 

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation lub dowolny certyfikat ITIL 3
  • Zakres

    Kluczowe koncepcje zarządzania relacjami biznesowymi (Key concepts of business relationship management)

    • Cel i zakres
    • Praktyczne czynniki sukcesu i kluczowe mierniki
    • Relacje usługowe
    • Podróż po relacjach usługowych (service relationship journey)
    • Kluczowe wyzwania związane z BRM

     

    Strumienie wartości i procesy BRM (Value streams and processes)

    • Łańcuch wartości usług ITIL
    • Procesy zarządzania relacjami biznesowymi
    • Modele relacji
    • Zastosowanie modeli i technik BRM

     

    Role i kompetencje BRM (BRM roles and skills)

    • Kluczowe role w zarządzaniu relacjami biznesowymi
    • Kluczowe kompetencje wymagane w zarządzaniu relacjami biznesowymi

     

    Wykorzystanie informacji i technologii do wspierania BRM (Using information and technology to support BRM)

    • Wejścia/ wyjścia w praktyce BRM
    • Automatyzacja działań związanych z zarządzanien relacjami biznesowymi

     

    Partnerzy i dostawcy w BRM (Partners and suppliers in BRM)

    • Rola dostawców zewnętrznych w relacjach usługowych
    • Jak partnerzy i dostawcy wspierają praktykę BRM
    • Uniwersalność modelu podróży po relacjach usługowych

     

    Rozwijanie zdolności BRM (Developing BRM capabilities)

    • Model dojrzałości ITIL (ITIL maturity model)
    • Kryteria oceny zdolności BRM
    • Rozwój zdolności BRM
    • Ciągłe doskonalenie praktyki BRM
    • Dostosowanie zdolności BRM do kontekstu organizacyjnego

    Informacje dodatkowe

    W cenie pakietu uczestnik otrzymuje

    • Udział w 3-dniowym szkoleniu ITIL® 4 Specialist: Specialist: Business Relationship Management (BRM) prowadzonym na żywo przez trenera eksperta
    • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
    • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
    • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
    • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
    • Glosariusz ITIL

     

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Specialist: Business Relationship Management (BRM)
    • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Specialist: Specialist: Business Relationship Management (BRM) z usługą On-line Proctor

     

    Dodatkowe opcjonalne usługi

    • Papierowy certyfikat PeopleCert potwierdzający zdanie egzaminu
    • Ubezpieczenie egzaminu Take2
    • Roczna subskrypcja PeopleCert Plus (w cenie ubezpieczenie Take2 oraz dodatkowe próbne egzaminy)
    • 60-dniowa subskrypcja eLearning ITIL® 4 Foundation do szybkiej powtórki przed egzaminem

     

    Materiały elektroniczne są dostępne na portalu PeopleCert po zalogowaniu i podaniu nr vouchera.

    Voucher na egzamin można zrealizować podchodząc do egzaminu w Polsce lub w innym kraju Regionu 3 PeopleCert. Jeżeli voucher na egzamin zostanie zrealizowany poza Regionem 3 PeopleCert, Asseco Academy ma prawo wystawić klientowi fakturę na różnicę w cenie między regionem zakupu vouchera, a regionem wykorzystania. Jest to zgodne z polityką realizacji voucherów PeopleCert.

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: angielski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy 60-minutową na lunch oraz 10-minutowe przerwy po każdej godzinie szkolenia. Szczegółowy ustala trener z grupą.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

    ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Gwarancje

    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.

    Egzamin

    • Ubezpieczenie Take2 Foundation Exam Re-sit

      Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

      Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

      Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

      Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

      Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

    • Papierowy certyfikat PeopleCert

      Papierowy certyfikat PeopleCert z hologramem potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

      Bez dodatkowych opłat otrzymasz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

    • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Business Relationship Management (Learner Kit, eBook, Voucher)

      Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

      • Oficjalny eBook ITIL® 4 Business Relationship Management
      • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

      Informacje o egzaminie:

      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: angielski;
      • Liczba pytań: 60;
      • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (39/60);
      • Wersja egzaminu: online;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
      • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Business Relationship Management;
      • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
      • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
      • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
      • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_BRM_Z

    ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    14.05 – 16.05
    Oferta
    Wirtualna klasa
    polski
    2 300 zł 1 990 zł netto
    Dodaj do koszyka
    24.09 – 26.09
    Wirtualna klasa
    polski
    2 300 zł netto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_BRM_Z

    ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_BRM_Z

    ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Co nowego?

    • Najnowsze
    • Baza wiedzy
    • Marketing

    Chcesz z nami porozmawiać?

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30