Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Szkolenie ITIL4_DSV_Z

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value jest przeznaczone dla specjalistów i liderów IT, którzy budują i rozwijają relacje z interesariuszami by wspólnie z nimi tworzyć wartość. Z modułu Drive Stakeholder Value skorzysta każdy, kto zarządza podróżą klienta, doświadczeniami klientów (CX) i użytkowników (UX), lub chce zacząć to robić (lepiej).

Poznaj kluczowe koncepcje związane ze zwiększaniem wartości dla interesariuszy:

  • 3 podstawowe typy relacji usługowych
  • 7 kroków podróży klienta
  • 5 zasad myślenia o projektowaniu usług
  • 5 zasad Lean
  • 8 wymiarów kultury organizacyjnej.

Poznaj techniki mapowania podróży klienta w celu zidentyfikowania punktów styku (touchpoints), punktów bólu (pain points) i możliwości poprawy doświadczeń klientów.

Moduł Drive Stakeholder Value znajduje się ścieżce rozwoju ITIL Managing Professional.

 

Czego się nauczysz
  • Zrozumienia potrzeb i oczekiwań interesariuszy (Understanding Stakeholder Needs And Expectations) – Dowiesz się, jak identyfikować, oceniać i priorytetyzować potrzeby i oczekiwania różnych interesariuszy, w tym klientów, pracowników, partnerów i regulatorów.
  • Zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience Management) – Zrozumiesz dogłębnie zasady tworzenia i utrzymywania pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Relacji usługowych (Service Relationships) – Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać relacjami z różnymi interesariuszami, w tym klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami.
  • Współtworzenia wartości (Value Co-creation) – Poznasz koncepcję współtworzenia wartości, w której wartość nie jest po prostu dostarczana klientom, ale tworzona wspólnie z nimi.
  • Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management) – Dowiesz się, jak ustalać, monitorować i raportować poziomy usług, aby zapewnić ich zgodność z wymaganiami interesariuszy i umowami.
  • Metryk usług i wskaźników KPI (Service Metrics And KPIs) – Dowiesz się, jak definiować i wykorzystywać wskaźniki KPI i metryki do pomiaru, raportowania i poprawy wydajności usług, zadowolenia klientów i wzrostu wartości.
  • Doskonalenia usług (Service Improvement) – Nauczysz się, jak rozwijać umiejętności ciągłego doskonalenia usług w oparciu o opinie interesariuszy. Dowiesz się, jak wdrażać kulturę ciągłego doskonalenia w celu zwiększenia wartości w czasie.
  • Komunikacji i współpracy (Communication And Collaboration) – Nauczysz się, jak wspierać pozytywne relacje z interesariuszami poprzez skuteczną komunikację i współpracę.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie
  • Osoby i organizacje zaangażowane w relacje usługowe, w tym w dostarczanie produktów i usług, konsumpcję oraz zarządzanie relacjami.
  • Wszyscy, którzy są zaangażowani w definiowanie customer journey lub w niej uczestniczą.
  • Grupa docelowa obejmuje, ale nie jest ograniczona do: relationship managers, CX managers, account managers, service delivery managers, service desk managers, service level managers, enterprise architects, service and solution architects, business analysts, product owners and digital product managers, marketing managers, project managers, portfolio managers, supplier relationship managers, vendor managers, contract managers, CX/UX designers.

 

Wymagania wstępne
  • Certyfikat ITIL 4 Foundation lub dowolny certyfikat ITIL 3 zarejestrowany na Twoim koncie PeopleCert

Zakres

  • Course introduction
  • ITIL 4 journey
  • Section 1
    • Module 1: Customer Journey
    • Module 2: Customer Journey Step 1: Explore
    • Module 3: Customer Journey Step 2: Engage
    • Module 4: Customer Journey Step 3: Offer
  • Section 2
    • Module 5: Customer Journey Step 4: Agree
    • Module 6: Customer Journey Step 5: Onboard
  • Section 3
    • Module 7: Customer Journey Step 6: Co-create
    • Module 8: Customer Journey Step 7: Realize
  • Exam preparation, mock exam
  • Course summary

 

Szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value odwołuje się do następujących praktyk zarządzania usługami IT:

  • Zarządzanie relacjami (Relationship management)
  • Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
  • Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
  • Analiza biznesowa (Business analysis)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Zarządzanie katalogiem usług (Service catalog management)
  • Service Desk.

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Udział w 3-dniowym szkoleniu ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value prowadzonym na żywo przez trenera eksperta
  • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
  • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
  • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
  • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Glosariusz ITIL

 

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
  • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

 

Dodatkowe opcjonalne usługi

  • Papierowy certyfikat PeopleCert potwierdzający zdanie egzaminu
  • Ubezpieczenie egzaminu Take2
  • Dodatkowy oficjalny próbny egzamin (wersja A i B)
  • Roczna subskrypcja PeopleCert Plus (w cenie ubezpieczenie Take2 oraz dodatkowe próbne egzaminy)
  • 60-dniowa subskrypcja eLearning ITIL® 4 Foundation do szybkiej powtórki podstaw ITSM

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

Materiały elektroniczne są dostępne na portalu PeopleCert po zalogowaniu i podaniu nr vouchera.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy 60-minutową na lunch oraz 10-minutowe przerwy po każdej godzinie szkolenia. Szczegółowy ustala trener z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Ubezpieczenie Take2 Exam Re-sit

    Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

    Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

    Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

    Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

    Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

  • Papierowy certyfikat PeopleCert

    Papierowy certyfikat PeopleCert z hologramem potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

    Bez dodatkowych opłat otrzymasz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

  • ITIL® Foundation z egzaminem do wykorzystania przez 12 m-cy

    Promocja! ITIL4 Foundation za 1901 zł! Warunek: Wybierz pakiet obejmujący:

    • 2-dniowe szkolenie ITIL 4 Foundation za 1 zł
    • 3-dniowe szkolenie ITIL 4 Advanced (do wyboru 1 z 8)

    Nie zwlekaj! Promocja trwa tylko do 31 grudnia 2024r. Szkolenie ITIL Foundation zrealizuj w 2024 roku. Na realizację szkolenia ITIL 4 Advanced masz aż 12 m-cy od daty zakupu.

    Oba szkolenia będą prowadzone online na żywo przez trenera eksperta, z kompletem oficjalnych materiałów, z oficjalnymi eBookami ITIL oraz z voucherami na egzamin online.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja A

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja A. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja B

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja B. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Drive Stakeholder Value (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Drive Stakeholder Value
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Drive Stakeholder Value;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_Z

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
24.03 – 26.03
Wirtualna klasa
polski
2 390 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_Z

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_Z

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30