Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Szkolenie ITIL4_DSV

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest przeznaczone dla specjalistów i liderów IT, którzy budują i rozwijają relacje z interesariuszami by wspólnie z nimi tworzyć wartość. Z modułu Drive Stakeholder Value skorzysta każdy, kto zarządza podróżą klienta, doświadczeniami klientów (CX) i użytkowników (UX), lub chce zacząć to robić (lepiej).

Poznaj kluczowe koncepcje związane ze zwiększaniem wartości dla interesariuszy:

  • 3 podstawowe typy relacji usługowych
  • 7 kroków podróży klienta
  • 5 zasad myślenia o projektowaniu usług
  • 5 zasad Lean
  • 8 wymiarów kultury organizacyjnej.

Moduł Drive Stakeholder Value znajduje się ścieżce rozwoju Managing Professional.

 

Czego się nauczysz
  • Skutecznego zarządzania kluczowymi interesariuszami
  • Budowania relacji opartych o zaufanie
  • Kształtowania popytu klientów
  • Skutecznego stosowania myślenia projektowego (Design Thinking)
  • Optymalizowania doświadczeń klientów i użytkowników.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie
  • Osoby i organizacje zaangażowane w relacje usługowe, w tym w dostarczanie produktów i usług, konsumpcję oraz zarządzanie relacjami.
  • Wszyscy, którzy są zaangażowani w definiowanie customer journey lub w niej uczestniczą.
  • Grupa docelowa obejmuje, ale nie jest ograniczona do: relationship managers, CX managers, account managers, service delivery managers, service desk managers, service level managers, enterprise architects, service and solution architects, business analysts, product owners and digital product managers, marketing managers, project managers, portfolio managers, supplier relationship managers, vendor managers, contract managers, CX/UX designers.

 

Wymagania wstępne
  • Certyfikat ITIL 4 Foundation

Zakres

  • Course introduction
  • ITIL 4 journey
  • Foundation of service management
  • The customer journey
  • Step 1: Explore
  • Step 2: Engage
  • Step 3: Offer
  • Step 4: Agree
  • Step 5: Onboard
  • Step 6: Co-create
  • Step 7: Realize
  • Exam preparation, mock exam
  • Course summary

 

Szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value koncentruje się na następujących praktykach zarządzania usługami:

  • Zarządzanie relacjami (Relationship management)
  • Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
  • Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
  • Analiza biznesowa (Business analysis)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Zarządzanie katalogiem usług (Service catalog management)
  • Service Desk.

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Materiał przedkursowy ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
  • Słownik ITIL
  • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL, w tym dokumentacją wszystkich 34 praktyk zarządzania usługami; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

Obowiązkowe dodatki:

  • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4: Drive Stakeholder Value” – po polsku lub angielsku (do wyboru)
  • Voucher na egzamin ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value – po polsku lub angielsku (do wyboru)

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Oficjalnej książki AXELOS „ITIL 4: Drive Stakeholder Value” w formie papierowej
  • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Egzamin ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)
    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV);
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
04.10 – 06.10
  • gwarancja terminu
Oferta
Wirtualna klasa
polski
1 960 zł 1 760 złnetto
Dodaj do koszyka
15.11 – 17.11
  • gwarancja terminu
Wirtualna klasa
polski
1 960 złnetto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Chcesz wiedzieć więcej?

  • Wszystkie
  • Artykuł
  • Broszura

Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

    Mogą Cię zaintersować …

    Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

    Chcesz z nami porozmawiać?

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30