Data: 8 maja 2024 Godzina: 18:30 Prowadzący: Michał Florys
Jak zorganizować wsparcie użytkowników usług IT w oparciu o najlepsze praktyki ITIL 4?– Jak zarządzać backlogiem zgłoszeń?– Kiedy incydent jest poważny i co to oznacza?– Czy lepiej leczyć, czy zapobiegać?– Czy dług techniczny jest OK?– Jak długo może trwać tymczasowe rozwiązanie?– Kiedy incydent zamienia się w problem?– Kiedy problem można zamknąć?– Co, gdy rozwiązanie nie działa?– Co, gdy incydent uporczywie powraca?– Czy można eskalować, czy nie wypada?Czyli wszystko o odwiecznej wojnie ‘incydent management’ kontra` ‘problem management’.
Zapisz się do newslettera
Bądź zawsze na bieżąco i otrzymujod nas tygodniową dawkę wiedzy!
Informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez administratora, którym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk. Przetwarzamy Państwa dane w celu: przygotowanie odpowiedzi na złożone zapytanie oraz przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W związku z przetwarzaniem Państwa danych, posiadacie prawa do : dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania i prawo do cofnięcia zgody. Z pełną treścią informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym o przysługujących prawach i ich zakresie możecie się Państwo zapoznać pod adresem: https://www.assecods.pl/wp-content/uploads/Klauzula-informacyjna-formularz-kontaktowy.pdf
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna).
ITIL® 4 Foundation
Forma szkolenia: zdalne, stacjonarne
Język: polski
ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)
Forma szkolenia: zdalne