Pomożemy Ci w usprawnieniu Twojej firmy poprzez szkolenia z najlepszych dobrych praktyk i metodyk, ale również będziemy Cię wspierać w przeprowadzeniu realnej zmiany i pokażemy jak zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności w Twoim środowisku pracy. Zobacz w czym możemy Ci pomóc.
Usprawniając swoją organizację często sięgamy po najlepsze dobre praktyki, czy metodyki. Chcąc je wdrożyć uczestniczymy w szkoleniach, dzięki którym pozyskujemy wiedzę i umiejętności. Aby wydatki na szkolenia przekuć w realną inwestycję, konieczny jest do wykonania kolejny krok, czyli wprowadzenie zmiany, zastosowanie nabytych umiejętności w środowisku pracy.
Wartość przez zarządzanie usługami
Tworzenie wartości każdego dnia poprzez dostarczanie przewidywalnych usług, zgodnych z wymaganiami biznesowymi. ITIL® 4 dostarcza operacyjny model działania dostawcy cyfrowych usług obejmujący szeroki kontekst doświadczeń klientów (CX), strumieni wartości i cyfrowej transformacji, oraz adaptuje popularne sposoby pracy, takie jak Agile, DevOps i Lean.
Wysokowydajna organizacja DevOps
Dzięki wysokowydajnej organizacji IT mamy do czynienia z wdrażaniem zmian w systemach IT i usługach 208 razy częściej, 106 razy szybciej. Zgłaszanych jest 7 razy mniej awarii po wdrożeniu, a przywrócenie systemu następuje 2604 razy szybciej. To dane z corocznego badania State of DevOps jednocześnie wizja radykalnego przyspieszenia biznesu. Zdolność do szybkiego dostarczania klientom funkcjonalności oprogramowania jako integralnej części cyfrowej usługi ma decydujące znaczenie dla sukcesu na rynku. DevOps jest kluczem do opanowania tych możliwości.
Tradycyjne zarządzanie projektami
Podejmowanie przedsięwzięć wymaga systematycznego podejścia do ich realizacji. Dokonuje się tego organizując je w projekty lub programy. Pomocne w tym są sprawdzone metodyki zarządzania projektami i programami oraz standardy zarządzania. Na naszych szkoleniach uczestnicy poznają metody zarządzania różnymi przedsięwzięciami, ale sukces zależy od właściwego zastosowania ich w praktyce. Pomagamy we właściwym wykorzystaniu metod zarządzania dostosowujące je do konkretnych potrzeb organizacji oraz wielkości i złożoności samego projektu.
Być zwinnym
Podstawowym dążeniem wielu organizacji jest działanie zwinnie i bycie zwinnym. Pomagają w tym metody określane powszechnym terminem Agile. Obecnie wiele organizacji albo jest, albo planuje przeprowadzenie transformacji Agile. Wspieramy w tym naszych klientów pracując z nimi na poziomie zespołów, dzieląc się wiedzą na temat dobrych praktyk oraz posiadanym doświadczeniem.
Kultura Lean
Osiągnięcie doskonałości operacyjnej dzięki kulturze zorientowanej na klienta. Lean polega na maksymalizacji wartości dla klienta poprzez szersze spojrzenie na cały strumień wartości. Lean IT tworzy podstawę dla zwinnego i dynamicznego sposobu pracy DevOps. Wspiera ustawiczne doskonalenie w modelu ITIL® 4, poprzez identyfikacje i eliminowanie marnotrawstwa. Zwiększa wydajność organizacji poprzez tworzenie większej wartości, przy mniejszej ilości zaangażowanych zasobów.
Pracujemy w modelu: Wyzwanie – Pogłębienie – Rozwiązanie – Prototypowanie – Zmiana. Czerpiemy z najlepszych wzorców, czyli z modelu DMAIC SixSigma (Define, Measure, Analyze, Imrove, Control) i Design Thinking (Empathize, Define, Ideate, Prototype, Test).
W Asseco Academy kwestionujemy status quo, burzymy bariery, myślimy inaczej. Łączymy ludzi, procesy i technologie. Przyspieszamy cyfrową i organizacyjną transformację organizacji naszych klientów.
Budowan nowoczesnego centrum wsparcia użytkownika
Przyspieszamy dostarczanie zmian w usługach
Wsparcie w opracowaniu Dokumentacji Inicjowania Projektu
Opracowanie szablonów dokumentacji projektowej PRINCE2®
Opracowanie celu i zakresu wdrożenia metodyki zarządzania projektami
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
Przegląd ITSM 4.0
Budowa katalogu usług
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30
lub