Żyjemy w czasach ekscytujących zmian, pełnych możliwości, które na World Economic Forum oficjalnie nazwano „czwartą rewolucją przemysłową”.
Czwarta rewolucja przemysłowa charakteryzuje się transformacją cyfrową otaczającego nas świata oraz fuzją działań ludzi, technologii cyfrowych i zasobów fizycznych. Powstało kompleksowe środowisko biznesowe o rosnącej złożoności i dynamice, w którym dotychczasowe metody rozwiązywania problemów i walki z wyzwaniami nie sprawdzają się. Środowisko to wymaga od organizacji większej zwinności, lepszych możliwości adaptacyjnych oraz gotowości do przyjęcia nowych sposobów pracy.
ITIL® był i pozostaje najpowszechniej stosowanym na świecie podejściem do zarządzania usługami informatycznych i cyfrowymi. Wiele karier zbudowano na ITIL-u. Sukces wielu firm opiera się na ITIL-u. 90% firm z listy Fortune 500 wykorzystuje ITIL. Najnowsza odsłona ITIL®4 jest odpowiedzią na aktualne wyzwania związane z czwartą rewolucją przemysłową. To zbiór najlepszych rynkowych praktyk zarządzania usługami IT i digital przedstawiony w szerokim kontekście doświadczeń klienta (customer experience), strumieni wartości (value streams) i cyfrowej transformacji (digital transformation), obejmujący swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps.
Szukasz upgrade’u z ITIL 3 do ITIL 4, by wejść w świat cyfrowych usług? Możesz to zrobić na szkoleniu Transition: | |
---|---|
ITIL®4 Managing Professional Transition, czyli cały ITIL 4 na jednym szkoleniu | Zobacz szczegóły |
Aby uczestniczyć w szkoleniu ITIL®4 Managing Professional Transition i uzyskać prestiżowy tytuł uczestnicy muszą spełniać jeden z poniższych warunków, tj.:
Zachęcamy do skorzystania z promocji szkolenia
ITIL 4 Managing Professional Transition organizowanych do 30 czerwca 2021.
Osoba korzystająca z promocji otrzyma dodatkowy rabat na egzamin
w wysokości 350 zł netto.
Sprawdź promocję ITIL 4 MPTZaczynasz podróż z ITIL 4? Zacznij ją tu: | |
---|---|
ITIL®4 Foundation, czyli początek podróży z ITIL 4 | Zobacz szczegóły |
ITIL®4 Create Deliver and Support (CDS), czyli “maszynownia” IT I digital | Zobacz szczegóły |
ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV), czyli podróż klienta z usługą | Zobacz szczegóły |
ITIL®4 High-Velocity IT (HVIT), czyli cyfrowa transformacja | Zobacz szczegóły |
ITIL 4 Direct Plan and Improve (DPI), czyli cyfrowa strategia i jej realizacja | Zobacz szczegóły |
Zachęcamy do skorzystania z promocji ITIL 4 Bundle, dzięki której każda osoba uczestnicząca
w pakiecie dwóch szkoleń w terminie do 31 marca 2021.
skorzysta z dodatkowego rabatu w wysokości 500 zł netto.
Sprawdź promocję ITIL 4 BundleDla każdej osoby pracującej z usługami IT lub cyfrowymi naturalnym pierwszym krokiem w podróży z modelem usługowym ITIL4 powinna być publikacja i szkolenie ITIL 4 Foundation. Dzięki nim można poznać najważniejsze elementy modelu usługowego, w tym:
ITIL 4 ma modułową konstrukcję. Kolejne moduły na ścieżce do tytułu ITIL 4 Managing Professional można eksplorować w dowolnej kolejności, wedle potrzeb i uznania. To jednak moduł ITIL Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) definiuje to, co najważniejsze w modelu usługowym, czyli jak działa swoista „maszynownia” IT i digital w zwinnym świecie. To, obok przewodników po praktykach ITIL, lektura obowiązkowa dla każdego specjalisty i lidera IT, który odpowiada za działanie operacyjne usług informatycznych i cyfrowych. CDS obejmuje takie aspekty modelu usługowego jak:
Posiadacz certyfikatu ITIL Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) potrafi:
Sukces w modelu usługowym opiera się na całościowym spojrzeniu na podróż klienta i użytkownika z usługą i dostawcą. Wszystko po to, by móc kompleksowo zadbać o satysfakcję klientów i użytkowników z usług cyfrowych i IT. Moduł ITIL Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest dedykowany przede wszystkim specjalistom IT odpowiedzialnym za zarządzanie relacjami z klientami, użytkownikami i innymi interesariuszami oraz wzmacnianie wartościowych relacji. Kluczowe poruszane zagadnienia to:
Osoba, która uzyskała tytuł ITIL Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) potrafi:
Informatyka dużej prędkości, transformacja cyfrowa i akceleracja biznesu to tematy przewodnie publikacji i szkolenia ITIL Specialist: High-Velocity IT (HVI). To duża dawka aktualnej wiedzy dla menedżerów i praktyków IT zajmujących się dostarczaniem produktów i usług cyfrowych, zwłaszcza w modelu DevOps. W agendzie m.in.:
Posiadacz certyfikatu ITIL Specialist: High-Velocity IT (HVI) potrafi:
Tym modułem powinni się zainteresować specjaliści i liderzy IT zaangażowani w tworzenie organizacji IT, która uczy się i doskonali, mając jednocześnie silny kierunek strategiczny i dążąc do realizacji wspólnego celu. To tutaj znajdziesz odpowiedź na pytanie, ile to jest „just enough control” w zwinnej organizacji. Ponadto poznasz:
Osoba, która uzyskała tytuł ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) potrafi na poziomie strategicznym:
Skompletowanie certyfikatów ze wszystkich 5 wymienionych tu modułów (Foundation, CDS, DSV, HVIT, DPI) jest nagradzane przyznaniem prestiżowego tytułu ITIL 4 Managing Professional.
Rozpocznij podróż ITIL®4 z Asseco Academy:
Zobacz szkolenia
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami